Uniwersytet Zielonogórski
A-  A   A+     kontakt | PL

Serwis Informacyjny Uniwersytetu Zielonogórskiego

Konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w BZNiOU

Uniwersytet Zielonogórski ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni w Sekcji Zarządzania Nieruchomościami.

 

Miejsce pracy: Biuro Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni, Sekcja Zarządzania Nieruchomościami
 

Ilość etatów: 2
 

Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:

- prowadzenie spraw formalno – prawnych nieruchomości Uczelni,

- prowadzenie rozliczania i wystawiania faktur,

- prowadzenie spraw związanych z najmami stałymi, lokalami mieszkalnymi i pokojami gościnnymi.

 

Od kandydatów oczekujemy:

- wykształcenia wyższego administracyjnego,

- umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość obsługi programów pakietu MS OFFICE.

- umiejętności analitycznych oraz umiejętności dobrej organizacji pracy,

- umiejętności pracy w zespole,

- zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności,

- komunikatywności, samodzielności.

 

Z uwagi na utworzenie przedmiotowych stanowisk pracy wskutek realizacji programów dofinansowywanych z funduszy unijnych, kandydaci na stanowiska objęte niniejszym konkursem nie mogą być obecnymi ani byłymi pracownikami Uniwersytetu Zielonogórskiego.

 

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przysłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 30.04.2014 r. (środa) do godz. 12.00 , na adres:

Biuro Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni

65-417 Zielona Góra

pok. 304

lub na adres e-mail: S.Szumalo@adm.uz.zgora.pl

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002r. Nr.101 poz.926 z późn.zm.)”.

 
D&C JARY .:. (C) 2013-2016 Uniwersytet Zielonogórski .:. KONTAKT