Uniwersytet Zielonogórski
A-  A   A+     kontakt | PL

Serwis Informacyjny Uniwersytetu Zielonogórskiego

Konkurs zewnętrzny na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziekanacie Wydziału Humanistycznego

 

 

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

OGŁASZA KONKURS ZEWNĘTRZNY

na stanowisko  pracownika administracyjnego

w Dziekanacie Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Zielonogórskiego

 

 

Zatrudnienie w ramach umowy o pracę:

-1 osoba w wymiarze pełnego  etatu

 

Zakres obowiązków:

1. Kompleksowa obsługa studentów Wydziału Humanistycznego,
2. Realizacja zadań administracyjnych na Wydziale Humanistycznym,


Od kandydatów oczekujemy:

1. Umiejętność dobrej organizacji pracy,
2. Umiejętność pracy w zespole,
3. Samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów zawodowych,
4. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
5. Odpowiedzialność za powierzone mienie,
6. Biegłej znajomości obsługi komputera,
7. Zaangażowania, odpowiedzialności, dokładności i systematyczności

 

Kandydat zobowiązany jest złożyć:

1. List motywacyjny,
2. Życiorys-curriculum vitae,
3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie,
4. Dokumenty potwierdzające kursy i szkolenia,

 

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 02 marca 2018 r. do godz. 15:00, na adres:

rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl

lub w formie papierowej

Dział Osobowy, pok. nr 14

ul. Licealna 9

65-417 Zielona Góra

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 101 poz. 922 z późn.zm).

 
D&C JARY .:. (C) 2013-2016 Uniwersytet Zielonogórski .:. KONTAKT