24 listopada 2021 r.
Zgodnie z Zarządzeniem nr 124 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 30 sierpnia 2021 r. wprowadzającym Regulamin Własnego Funduszu Stypendialnego stanowiącego załącznik nr 1 do zarządzenia, pracownicy i doktoranci Uniwersytetu Zielonogórskiego mogą ubiegać się o przyznanie stypendium ze środków własnych w formie „Grantu Rektorskiego”.
Termin i miejsce składnia wniosków:
Wnioski o stypendium „Grant Rektorski” w zainteresowane osoby składają w Sekretariacie Rektora w terminie od 1 grudnia do 31 grudnia 2021 r.
Do wniosku należy dołączyć:
Osoby uprawnione do ubiegania się o „Grant Rektorski”:
Stypendium naukowe „Grant Rektorski”, przyznawane jest za następujące osiągnięcia naukowe lub artystyczne:
Grant Rektorski przyznawany jest raz w roku za punkty za sloty publikacyjne uzyskane w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2021 roku.
Wysokość stypendium naukowego „Grant Rektorski”:
Wysokość stypendium naukowego „Grant Rektorski” za liczbę punktów uzyskaną indywidualnie w slocie publikacyjnym w rozumieniu przepisów o ewaluacji jakości działalności naukowej ustalona na podstawia Zarządzenia nr 125 Rektora UZ z dnia 30 sierpnia 2021 r. wynosi:
2.000 zł w przypadku uzyskania co najmniej 100 pkt;
5.000 zł w przypadku uzyskania co najmniej 140 pkt;
8.000 zł w przypadku uzyskania co najmniej 200 pkt.
Maksymalna wysokość grantu dla zespołu badawczego, który uzyskał dla UZ wysoką kwotę finansowania zewnętrznego na swoje projekty w jednym roku kalendarzowym wynosi 25.000 zł.
Tryb i warunki wypłacania stypendium „Grant Rektorski”, stosuje się odpowiednio do doktorantów Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Wzór wniosku stanowiący załącznik do Zarządzania nr 125 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 30 sierpnia 2021 r. oraz Regulamin Własnego Funduszu Stypendialnego dostępne są na stronie www.uz.zgora.pl/ap/ oraz http://nauka.uz.zgora.pl/nauka-i-rozwoj-kadry/nagrody-i-stypendia/.