UZ ogłasza konkurs zewnętrzny na stanowisko portiera w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni
6 marca 2018 r.
UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
ogłasza konkurs zewnętrzny
na stanowisko portiera
w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę:
-2 osoby w wymiarze pełnego etatu
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:
- Przychodzenie do pracy zgodnie z harmonogramem pracy.
- Wydawanie i ewidencjonowanie pobieranych i zdawanych kluczy od pomieszczeń w książce pobierania i zdawania kluczy lub obsługa elektronicznego systemu wydawania kluczy za pośrednictwem programu Dziekanat.
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek i wpisywanie do Systemu Usterka lub zgłaszanie telefonicznie do jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za usuwanie awarii.
- Ochrona mienia pracodawcy w czasie pełnienia służby, dokonywanie wpisów w książce obchodów, stwierdzających powstałe w obiekcie szkody spowodowane zaginięciem lub uszkodzeniem mienia.
- Dokonywanie obchodu obiektu i zabezpieczanie pomieszczeń.
- Zazbrajanie i rozbrajanie systemów zabezpieczających mienie i ludzi w budynkach, w których pełni służbę oraz innych wskazanych przez przełożonego.
- Stałe monitorowanie zainstalowanych w portierni systemów wsparcia bezpieczeństwa mienia i ludzi.
- Współpraca z firmami ochroniarskimi policją oraz służbami UZ w przypadki podejmowania przez wymienione przedmioty czynności zabezpieczające mienie i ludzi.
- Przeprowadzanie ewakuacji budynku w razie pożaru lub awarii.
- Kwaterowanie, wystawianie dokumentu KP, przyjmowanie wpłat gotówkowych w Domach Studenta.
Wymagania niezbędne:
- dyspozycyjność,
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji,
- duża motywacja do pracy oraz wysoka kultura osobista,
- umiejętność współpracy z ludźmi, rzetelność, komunikatywność,
- miła aparycja, odporność na stres.
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia
16 marca 2018 r. do godz. 15:00, na adres: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl
lub w formie papierowej:
Dział Osobowy, pok. nr 14
ul. Licealna 9
65-417 Zielona Góra
Dokumenty kandydatów nierozpatrzone w obecnym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy, na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922)